Szybka wycena?
darmowa konsultacja strony internetowe

Optymalizacja SEO

Czym jest optymalizacja stron internetowych?

Optymalizacja SEO nie jest synonimem pozycjonowania. Optymalizacja to działania w obrębie strony internetowej natomiast pozycjonowanie jest pojęciem szerszym, obejmującym również działania poza stroną...

strona www firmy czarny strona www firmy biały

#1 Wysoka skuteczność

Dzięki pozycjonowaniu nie docieramy do wszystkich, docieramy tylko i wyłącznie do ludzi którzy są w danej chwili zainteresowani Twoim produktem lub usługą. Nie przepalasz więc budżetu na ogromne ilości jałowych odsłon skierowanych do losowych ludzi. Twoja oferta wyświetla się dokładnie tam gdzie potencjalni klienci szukają takich usług jak Twoje.

strona www firmy czarny strona www firmy biały

Prestiż firmy

Wysoka pozycja pod konkurencyjna frazą to nie tylko źródło klientów, to również renoma do której przywiązuje się coraz większą uwagę. W obecnych czasach nawet laik zdaje sobie sprawę że wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania świadczy o renomie i prestiżu firmy.

strona www firmy czarny strona www firmy biały

Relatywnie niski koszt

Istnieje wiele metod reklamy, największym konkurentem dla pozycjonowania jest oczywiście Google Ads (wcześniej Google Adwords). Po mimo faktu iż na wysokie pozycje w wynikach organicznych należy trochę poczekać to właśnie pozycjonowanie jest zdecydowanie tańszym rozwiązaniem, zwłaszcza jeśli planujemy strategie naszej firmy na kilka lat do przodu.

Potrzebujesz wyceny?

Skontaktuj się z nami, przygotujemy Ci darmową ofertę.

wypełnij brief

Pytania & Odpowiedzi

Jaki jest koszt pozycjonowania?

Koszt pozycjonowania jest zależny od popularności frazy pod którą chcemy się pozycjonować. Oczywiste jest że frazą bardziej konkurencyjną będzie „buty sportowe” niż „buty sportowe Kielce”. Firmy z całej polski biją się aby zaistnieć pod frazą „buty sportowe”. Średnia ilość wyszukań miesięcznych dla frazy „buty sportowe” to ponad 21 000 natomiast ta sama fraza z dopiskiem Kielce to już zaledwie 20! Naturalne jest więc że za frazę pierwszą zapłacimy dużo więcej.

Ile trzeba czekać na efekty?

To zależy… Jeśli myślimy przyszłościowo pozycję na Google nalerzy budować stopniowo, w przeciwnym razie algorytmy Google zorientują się że coś tu jest nie tak. Zbyt szybkie, niecierpliwe pozycjonowanie to szybka droga do kary od Google. Zasadniczo średnio konkurencyjna fraza to w praktyce kilka miesięcy pozycjonowania. Bardziej konkurencyjne frazy można pozycjonować nawet latami….

Czy istnieje ryzyko kary od Google?

Ryzyko istnieje zawsze… Zwłaszcza gdy ktoś w sposób sztuczny chce jak najszybciej wskoczyć na topowe pozycje. Dlatego zamiast generować fikcyjne linki i fikcyjny content nalerzy skupić się na publikowaniu wartościowych treści, takich które odbiorcy nie tylko będą mieli ochotę czytać ale również dzielić się nimi na portalach społecznościowcyh oraz co najważniejsze na własnych stronach WWW.

Czy pozycjonowanie jest legalne?

Co do zasady celowa ingerencja w wyniki wyszukiwania jest sprzeczna z regulaminem wyszukiwarek internetowych. Jednak w ostatnim czasie algotymy Google zmieniają się bardzo na pozytywne. Zmuszają właścicieli internetowych do publikowania ciekawych, wartościowych teści. Jeśli treści są na tyle interesujące aby przytrzymać użytkownika na stronie, witryna dostaje gratyfikację w postaci wyższej pozycji na Google.

Czy SEO oznacza pozycjonowanie?

Nie. SEO nie oznacza pozycjonowania. Oczywiście wiele osób tak uważa stąd wiele nieporozumień. SEO to skrót od Search Engine Optimisation czyli mniej więcej Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek. Dotyczy to przede wszystkim optymalizacji strony internetowej tak aby zarówno roboty jak i fizyczni użytkownicy nie mieli problemów z nawigowaniem. Pozycjonowanie zaś to dużo szersze pojęcie. Podstawą pozycjonowania to działanie poza stroną, czyli zamieszczanie w Internecie linków do danej strony internetowej.