Szybka wycena?
darmowa konsultacja strony internetowe

Zajebiste strony internetowe

strony internetowe firmy czarny strona www firmy biały

Strony internetowe dla firm

Wiarygodna strona internetowa oraz skuteczne pozycjonowanie – podstawowa strategia dla każdej rozwijającej się firmy. Realizujemy projekty zarówno dla firm z Polski jak i zagranicy. Zachęcamy do zapoznania się z ceną wypełniając niezobowiązujący formularz.

strony internetowe w kielcach duży biznes strona dedykowana

Strony internetowe dla dużego biznesu

Masz większe wymagania? Nie ma problemu, nie jesteśmy nowicjuszami stawiającymi tylko strony internetowe na WordPressie. Jeśli masz konkretne wymagania, chcesz stworzyć większy serwis lub aplikację internetową, jesteśmy w stanie zrealizować praktycznie dowolną wizję. Jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia i oczywiście Twój budżet :)

reklama w internecie optymalizacja stron www

Reklama w Internecie

Nawet jeśli jesteś jeszcze na etapie startup’u nie musisz ograniczać się jedynie do pozycjonowania i Google Ads. Do dyspozycji mam cały wachlarz narzędzi. Dobrze zoptymalizowana, wielokanałowa kampania może przynosić dużo większy zwrot inwestycji niż sama reklama na Google.

projekt logo dedykowany projekt logo stockowy

Projektowanie logo

Nie ma sensu rozpoczynać kampanii reklamowej bez dobrego logo. Jednym z kluczowych elementów dobrej strony internetowej jest estetyczne, przemyślane logo. Kluczem do zdobycia rynku jest ugruntowanie świadomości marki. Aby zmaksymalizować efekt kampanii logo powinno spełniać szereg warunków. Zapraszamy do artykułu w którym omawiamy wszystkie cechy jakie powinno posiadać dobre logo.

Potrzebujesz wyceny?

Skontaktuj się z nami, przygotujemy Ci darmową ofertę.

wypełnij brief

Strategiczne elementy strony internetowej

Aby skutecznie pozyskiwać klientów nie wystarczy sama strona internetowa. Zdecydowana większość niedoświadczonych przedsiębiorców podchodzi do tematu bardzo powierzchownie, zależy im jedynie aby strona wyglądała ładnie i wyświetlała się na urządzeniach przenośnych. Takie podejście skutkuje niestety tym, że strona internetowa nie zarabia czyli z biznesowego punktu widzenia jest kompletnie bezużyteczna. Opowiem Ci teraz o 5 obowiązkowych krokach, dzięki którym niemal w trybie natychmiastowym możesz zacząć pozyskiwać klientów.

Konwersja strony internetowej.

Zanim przejdziemy do działania musimy sobie wytłumaczyć czym jest konwersja. Bardzo upraszczając, konwersja jest to procent odwiedzających, który w naszym przypadku będzie oznaczał procent osób które po zapoznaniu się z Twoją stroną internetową finalnie staną się Twoimi klientami. Czyli np. na każde 100 osób które odwiedzi Twoją stronę 10 nawiąże kontakt a 5 stanie się Twoimi klientami. Tak więc w tym przypadku konwersja będzie wynosić 5%. Nie pomyliłem się, to że zaprzepaściłeś 5 klientów na dalszym etapie to przecież nie jest wina strony…

Zwiększenie konwersji z 5 na 10% podniesie zyski Twojej firmy średnio dwukrotnie. Nie musze już dłużej tłumaczyć czemu warto się skupić na poniesieniu konwersji. Dlatego powiemy sobie teraz o 5 rzeczach które na 99% powinny zadziałać niemal natychmiastowo w przypadku większości firmowych stron internetowych.

Pierwsze wrażenie to 90% sukcesu.

Tworzenie stron internetowych wymaga od nas nie tylko wiedzy technicznej ale również znajomości z zakresu marketingu i psychologii. Zgadnij w jakim czasie statystycznie odwiedzający decyduje się na zamknięcie strony? Jak myślisz jest to 30 sec? 1 minuta? 2 minuty? Otóż jest to 3 sekundy! Sądzisz, że odwiedzający ocenia stronę na podstawie treści? On nawet nie będzie miał czasu na przeczytanie jednego akapitu. Nie oceni strony pod względem merytorycznym, oceni ją tylko i wyłącznie po wyglądzie. Tak więc jeśli chcemy rozmawiać tu o jakiejkolwiek konwersji, to w pierwszej kolejności zadbaj, aby Twoja strona wyglądała bardzo dobrze.

pierwsze wrażenie strony www

Responsywne strony internetowe.

Wiele się mówi na temat reposnywności, czy faktycznie ma to tak ogromne znaczenie. To jest czysta matematyka, jeśli 30% odwiedzających będzie miało problem z otworzeniem strony internetowej na swoim telefonie, Twoje szanse na zdobycie klienta obniżą się o 30%, co rzecz jasna przekłada się na średnio 30% niższe przychody. W przypadku większych kwot są to duże pieniądze. Czyli jak widzisz jest to drugi element o który musisz zadbać. Sprawdzić czy Twoja strona jest responsywna możesz samemu. I bardzo ważna rzecz jeśli Twoja strona otwiera się dobrze na Twoim telefonie nie oznacza to, że na innych też tak będzie. Jest wiele czynników które wpływają na renderowanie strony, może to być przeglądarka, system operacyjny, wielkość ekranu, zagęszczenie pikseli itd. Tak więc jeśli masz w rękach telefon kolegi lub koleżanki, od razu przetestuj czy wszystko wyświetla się jak należy. Im większa liczba urządzeń tym lepiej. Jeśli coś będzie nie tak zrób screena i wyślij do firmy agencji interaktywnej z prośbą o poprawienie błędu.

Wartościowa treść strony www.

Przygotowując treść na stronę www musisz koniecznie uwzględnić słowa kluczowe pod którymi potencjalni klienci będą Cię mogli znaleźć. W naszym przypadku jest to między innymi „strony internetowe Kielce”. Dzięki temu, że zamieściłem tą frazę kilka słów temu wyszukiwarka wyświetla naszą stroną pod właśnie taką frazą. Dlatego bardzo ważne jest, aby przed przystąpieniem do pisania tekstu wypisać listę słów kluczowych. Pamiętaj że możesz pozycjonować się pod wieloma frazami. My oprócz frazy strony internetowe Kielce pozycjonujemy się pod wieloma innymi, pokrewnymi frazami np. projektowanie stron internetowych Kielce.

Treść strony internetowej

Lokalizacja słów kluczowych nie jest również bez znaczenia, jeśli chcesz dać wyszukiwarce jasny sygnał, o czym traktuje Twoja strona najlepiej jest umieścić istotną frazę w nagłówku h1 lub h2. Np. Tworzenie stron internetowych

Strona internetwa ma być ciekawa. Strona nie powinna spełniać jedynie funkcji informacyjnej, powinna sprawić aby odwiedzający spędził na niej jak najwięcej czasu, dzięki temu lepiej zapamięta Twoją stronę internetową, tak że gdy nadejdzie czas na podjęcie decyzji będzie dobrze pamiętał Twoją firmę. Jedynym sposobem jest zamieszczanie ciekawej i użytecznej z punktu widzenia odwiedzającego treści. Np. porady dotyczące dekoracji wnętrz, doboru akcesoria dziecięcych, technologie wykończenia wnętrz itd. Wszystko zależy od Twojej branży.

Tworzenie stron internetowych wymaga podjecia działań na wielu płaszczyznach. Wyobraź sobie, że każda osoba wchodząca na Twoją stronę internetową ma pewne, obiekcje, wątpliwości, oczekiwania itd. Aby dać mu to czego oczekuje w pierwszej kolejności musisz go poznać, określić jaką osobą jest Twój statystyczny klient. Dla przykładu. Jeśli chcesz sprzedawać artykuły dziecięce możesz założyć, że w większości przypadków będą to kobiety miedzy 25 a 35 rokiem życia. W jaki sposób poznać ich oczekiwania? Proste, samemu się o nie zapytać. Na co zwracają największą uwagę przy zakupie akcesoriów dla niemowląt? Przepytując 20-30 osób na pewno zauważysz, że pewne pytania pojawiają się najczęściej. Teraz Twoim zadaniem, przy współpracy z projektantem stron internetowych, jest zaprojektowanie strony internetowej, która w możliwie najciekawszy sposób odpowiada na wszystkie pytania, jednocześnie zwalczając obiekcje i zachęcając do zakupu. Mechanizmów przekazu jest wiele począwszy od intuicyjnego layoutu po film promocyjny umieszczony na stronie.

Od czego rozpocząć promocję strony www?

Niestety nie będę tutaj oryginalny. Zdecydowaną większość przychodów w większości firm opierających się na marketingu internetowym przynosi promocja na Googole. Najprawdopodobniej zalazłeś nas pod frazą strony internetowe Kielce lub strony www Kielce, teraz musimy znaleźć frazę dla Twojej firmy. Jak zapewne wiesz lub nie wiesz, mamy dwie zasadnicze możliwości. Google Ads i pozycjonowanie. Jest to temat tak szeroki, że zasługuje na osobną publikację, dlatego w pierwszej koleności polecam zapoznanie się z tym filmem, w którym dokładnie wyjaśniam jaka jest różnica pomiędzy pozycjonowaniem a Google Ads.