Darmowa konsultacja

Podpowiemy Ci które rozwiązanie w Twoim przypadku powinno sprawdzić się najlepiej.

Nie zawieramy umów przez telefon!

darmowa konsultacja strony internetowe
inter studio kielce

Orientacyjny koszt 1 400 zł

Strony internetowe Kielce

Cel jest jasny, zadaniem firmowej strony internetowej jest efektywne pozyskiwanie klientów. Aby to osiągnąć w pierwszej kolejności musimy zadbać o wysoką konwersję. Z pomocą narzędzi takich jak Google Ads, pozycjonowanie SEO czy Facebook Ads, sprawimy że w bardzo szybki sposób będziesz w stanie dotrzeć do precyzyjnie określonej grupy odbiorców.

  • Strony www (RWD)
  • HTML5, CSS3, React, PHP, JAVA
  • Optymalizacja SEO, Pozycjonowanie
  • Google Ads
  • Remarketing
  • Pomoc techniczna po ukończeniu projektu
agencja strony internetowe w Kielcach strony internetowe Kielce
inter studio kielce

Minimalny budżet 300 zł

Reklama w Internecie

Nawet najbardziej dopracowana strona internetowa / www nie pozyska dla Twojej firmy klientów jeśli nie będzie generować ruchu. W pierwszej kolejności musimy skierować na stronę www precyzyjnie określoną grupę docelową, dokładnie takie osoby które szukają takich usług lub produktów jakie oferujesz. Dlatego oprócz strony internetowej / strony www, doradzimy Ci jak przeprowadzić kampanie aby zyskać klientów ale nie przepalić budżetu.

  • Google Ads
  • Pozycjonowanie
  • Reklama na Facebooku
  • Reklama na YouTube
  • Google Analitics
  • Strony www Kielce
agencja interkatywna w Kielcach strony internetowe Kielce
inter studio kielce

Orientacyjny koszt 650 zł

Identyfikacja wizualna

Logo to pierwsza rzecz, z którą zderzą się odbiorcy na Twojej stronie www, właśnie na tej podstawie wyciągną pierwsze wnioski. Inwestując w reklamę ważne jest aby zostać pozytywnie zapamiętanym i co ważne na długi czas. Logo musi być zaprojektowane w sposób przemyślany. Jeśli chcesz poznać wszystkie cechy dobrego logo zapraszamy do zakładki „branding”.

  • Ponadczasowe
  • Adekwatne
  • Oryginalne
  • Minimalistyczne
  • Pomysłowe
  • Dające do myślenia
agencja strona internetowa

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Strony internetowe, strony www Kielce

Aby skutecznie pozyskiwać klientów nie wystarczy sama strona internetowa. Zdecydowana większość niedoświadczonych przedsiębiorców podchodzi do tematu bardzo powierzchownie, zależy im jedynie aby strona wyglądała ładnie i wyświetlała się na urządzeniach przenośnych. Takie podejście skutkuje niestety tym że strona internetowa nie zarabia czyli z biznesowego punktu widzenia jest kompletnie bezużyteczna. Opowiem ci teraz o 5 obowiązkowych krokach dzięki którym, niemal w trybie natychmiastowym możesz zacząć pozyskiwać klientów.

1. Konwersja strony internetowej

Zanim przejdziemy do działania musimy sobie wytłumaczyć czym jest konwersja. Bardzo upraszczając, konwersja jest to procent odwiedzających który w naszym przypadku będzie oznaczał procent osób które po zapoznaniu się z twoją stroną internetową finalnie staną się twoimi klientami. Czyli np. na każde 100 osób które odwiedzi twoją stronę 10 nawiąże kontakt a 5 stanie się twoimi klientami. Tak więc w tym przypadku konwersja będzie wynosić 5%. Nie pomyliłem się, to że zaprzepaściłeś 5 klientów na dalszym etapie to przecież nie jest wina strony… Zwiększenie konwersji z 5 na 10% podniesie zyski twojej firmy średnio dwukrotnie. Nie musze już dłużej tłumaczyć czemu warto się skupić na poniesieniu konwersji. Dlatego powiemy sobie teraz o 5 rzeczach które na 99% powinny zadziałać niemal natychmiastowo w przypadku większości firmowych stron internetowych.

2. Pierwsze wrażenie po wejściu na stronę www.

Tworzenie stron internetowych wymaga od nas nie tylko wiedzy technicznej ale również znajomości z zakresu marketingu i psychologii. Zgadnij w jakim czasie statystycznie odwiedzający decyduje się na zamknięcie strony? Jak myślisz jest to 30 sec? 1 minuta? 2 minuty? Otóż jest to 3 sekundy! Sądzisz że odwiedzający ocenia stronę na podstawie treści? On nawet nie będzie miał czasu na przeczytanie jednego akapitu. Nie oceni strony pod względem merytorycznym, oceni ją tylko i wyłącznie po wyglądzie. Tak więc jeśli chcemy rozmawiać tu o jakiejkolwiek konwersji, to w pierwszej kolejności zadbaj aby twoja strona wyglądała bardzo dobrze.

3. Responsywność strony www

Wiele się mówi na temat reposnywności, czy faktycznie ma to tak ogromne znaczenie. To jest czysta matematyka, jeśli 30% odwiedzających będzie miało problem z otworzeniem strony internetowej na swoim telefonie, twoje szanse na zdobycie klienta obniżą się o 30% co rzecz jasna przekłada się na średnio 30% niższe przychody. W przypadku większych kwot są to duże pieniądze. Czyli jak widzisz jest to drugi element o który musisz zadbać. Sprawdzić czy twoja strona jest responsywna możesz samemu. I bardzo ważna rzecz jeśli twoja strona otwiera się dobrze na twoim telefonie nie oznacza że na innych też tak będzie, jest wiele czynników które wpływają na renderowanie strony, może to być przeglądarka, system operacyjny, wielkość ekranu, zagęszczenie pikseli itd. Tak więc jeśli masz w rękach telefon kolegi lub koleżanki, od razu przetestuj czy wszystko wyświetla się jak należy. Im większa liczba urządzeń tym lepiej. Jeśli coś będzie nie tak zrób screena i wyślij do firmy agencji interaktywnej z prośbą o poprawienie błędu.

4. Treść strony internetowej

Przygotowując treść na stronę www musisz koniecznie uwzględnić słowa kluczowe pod którymi potencjalni klienci będą Cię mogli znaleźć. W naszym przypadku jest to między innymi „strony internetowe Kielce”. Dzięki temu że zamieściłem tą frazę kilka słów temu wyszukiwarka wyświetla naszą stroną pod właśnie taką frazą. Dlatego bardzo ważne jest aby przed przystąpieniem do pisania tekstu wypisać listę słów kluczowych. Pamiętaj że możesz pozycjonować się pod wieloma frazami. My oprócz frazy strony internetowe Kielce pozycjonujemy się pod wieloma innymi, pokrewnymi frazami np. projektowanie stron internetowych Kielce.

Lokalizacja słów kluczowych nie jest również bez znaczenia, jeśli chcesz dać wyszukiwarce jasny sygnał, o czym traktuje Twoja strona najlepiej jest umieścić istotną frazę w nagłówku h1 lub h2. Np.

strony internetowe kielce

Strona ma być ciekawa. Strona nie powinna spełniać jedynie funkcji informacyjnej, powinna sprawić aby odwiedzający spędził na niej jak najwięcej czasu, dzięki temu lepiej zapamięta twoją stronę internetową, tak że gdy nadejdzie czas na podjęcie decyzji będzie dobrze pamiętał twoją firmę. Jedynym sposobem jest zamieszczanie ciekawej i użytecznej z punktu widzenia odwiedzającego treści. Np. porady dotyczące dekoracji wnętrz, doboru akcesoria dziecięcych, technologie wykończenia wnętrz itd. Wszystko zależy od Twojej branży.

Tworzenie stron internetowych # Kielce

Tworzenie stron internetowych wymaga podjecia działań na wielu płaszczyznach. Wyobraź sobie że każda osoba wchodząca na Twoją stronę internetową ma pewne, obiekcje, wątpliwości, oczekiwania itd. Aby dać mu tego czego oczekuje w pierwszej kolejności musisz go poznać, określić jaką osobą jest Twój statystyczny klient. Dla przykładu. Jeśli chcesz sprzedawać artykuły dziecięce możesz założyć że w większości przypadków będą to kobiety miedzy 25 a 35 rokiem życia. W jaki sposób poznać ich oczekiwania? Proste, samemu się o nie zapytać. Na co zwracają największą uwagę przy zakupie akcesoriów dla niemowląt? Przepytując 20-30 osób na pewno zauważysz że pewne pytania pojawiają się najczęściej. Teraz Twoim zadaniem, przy współpracy z projektantem stron internetowych, jest zaprojektowanie strony internetowej która w możliwie najciekawszy sposób odpowiada na wszystkie pytania, jednocześnie zwalczając obiekcje i zachęcając do zakupu. Mechanizmów przekazu jest wiele począwszy od intuicyjnego layoutu po film promocyjny umieszczony na stronie.

5. Od czego rozpocząć promocję strony internetowej?

Niestety nie będę tutaj oryginalny. Zdecydowaną większość przychodów w większości firm opierających się na marketingu internetowym przynosi promocja na Googole. Najprawdopodobniej zalazłeś nas pod frazą strony internetowe Kielce lub strony www Kielce, teraz musimy znaleźć frazę dla Twojej firmy. Jak zapewne wiesz lub nie wiesz, mamy dwie zasadnicze możliwości. Google Ads i Pozycjonowanie. Jest to temat tak szeroki że zasługuje na osobną publikację, dlatego w pierwszej koleności polecam zapoznanie się z poniższym filmem, w którym dokładnie wyjaśniam jaka jest różnica pomiędzy pozycjonowaniem a Google Ads.